Miód, malina i jeżyna

Strona główna Blog Miód, malina i jeżyna

Poezja marketingowa

Miód, malina i jeżyna

Chwila poszukiwań w internecie i oto znajduję nowe przykłady poezji marketingowej. Są to opisy trzech kremów do rąk z linii kosmetyków „Sielanka”.

Zgodnie z nazwą marki opisy produktów są….sielankowe:

„Lekka żelowa konsystencja szybko się wchłania, przyjemnie wygładzając naskórek a subtelny zapach krainy mlekiem i miodem płynącej, otula je poprawiając nastrój przy każdej aplikacji.”

„Formuła napełniona zapachem świeżych, soczystych owoców, doskonale sprawdzi się w pielęgnacji skóry dłoni przez cały rok, zarówno w trakcie mroźnej zimy, jak i upalnego lata……..
Natomiast energetyzujący zapach słodkich malin pobudza zmysły i poprawia nastrój przy każdej aplikacji.”

„Lubisz kiedy skóra Twoich dłoni wygląda zdrowo i jest miękka w dotyku? Jeżeli tak, to ten produkt jest właśnie dla Ciebie! Zachwyć się intensywnym zapachem, który otuli dłonie słodyczą jeżyn.”

Wszystkie trzy kremy do rąk mają krótkie, niezłe składy i bardzo dobre ceny.

Po prostu sielanka!

Data publikacji

05 kwietnia, 2022

0 0 votes
Ocena artykułu
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments