Miód, malina i jeżyna
Strona główna ❯ Blog ❯ Miód, malina i jeżyna
Poezja marketingowa
Miód, malina i jeżyna
Chwila poszukiwań w internecie i oto znajduję nowe przykłady poezji marketingowej. Są to opisy trzech kremów do rąk z linii kosmetyków „Sielanka”.
Zgodnie z nazwą marki opisy produktów są….sielankowe:
„Lekka żelowa konsystencja szybko się wchłania, przyjemnie wygładzając naskórek a subtelny zapach krainy mlekiem i miodem płynącej, otula je poprawiając nastrój przy każdej aplikacji.”
„Formuła napełniona zapachem świeżych, soczystych owoców, doskonale sprawdzi się w pielęgnacji skóry dłoni przez cały rok, zarówno w trakcie mroźnej zimy, jak i upalnego lata……..
Natomiast energetyzujący zapach słodkich malin pobudza zmysły i poprawia nastrój przy każdej aplikacji.”
„Lubisz kiedy skóra Twoich dłoni wygląda zdrowo i jest miękka w dotyku? Jeżeli tak, to ten produkt jest właśnie dla Ciebie! Zachwyć się intensywnym zapachem, który otuli dłonie słodyczą jeżyn.”
Wszystkie trzy kremy do rąk mają krótkie, niezłe składy i bardzo dobre ceny.
Po prostu sielanka!
Data publikacji
05 kwietnia, 2022